S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ČASTÉ DOTAZY
FAQ - ČASTÉ DOTAZY

1. PROBLÉMY S OBJEDNÁVKOU

Pokud do objednávky zadáte špatně svůj email - logicky Vám odpovědi a potvrzení objednávky nemůže přijít.

V první řadě překontrolujte zadaní svého emailového kontaktu !!

Nepřijde-li Vám žádná odpověď,kontaktujte mně na  derkas@volny.cz nebo 603431887.

Pokud objednáte omylem zboží se statusem PRODÁNO,reaguji opět  na zadaný email.

2. KDY MÁ PRODEJNA OTEVŘENO ?

Žádná kamenná prodejna neexistuje. Nakupujete on-line objednávkou přímo na internetu,eshop obsahuje kompletní nabídku. Pro knihy si můžete po domluvě rovněž osobně převzít na adrese eshopu.

3. KTERÁ KNIHA JE NOVÁ?? KTERÁ JE ANTIKVÁRNÍ??

VŠECHNY NÁZVY NOVÝCH KNIH JSOU NYNÍ UVEDENY VELKÝMI PÍSMENY !!!!!!!!!!!

Nové knihy jsou zařazeny do sekce NOVÉ KNIHY. Z vyhledávačů (Heureka,Zboží...) máte odkazy pouze na NOVÉ KNIHY.

V popisu knihy je stav NOVÁ uveden. NOVÉ knihy mají zpravidla u ceny prodejní na srovnání CENU běžnou(doporučenou) a uveden tzv. EAN kód.

4. NEMÁTE KNIHU ...XX....  ?

Kompletní nabídku obsahuje internetový eshop. Jiné tituly nemáme,ani není nic pod pultem. Když svůj požadovaný titul v nabídce nenajdete,je zbytečné volat telefonicky,dozvíte se totéž.

5. NAŠLI JSME U VÁS V ESHOPU KNIHU ....XX...,JE POŘÁD K PRODEJI?

U každého titulu je status - SKLADEM  nebo VYPRODÁNO .

Zboží,které zůstává v nabídce se statusem VYPRODÁNO může čekat na doobjednání případně úhradu.Poté je nabídka smazána.

6. MÁM ZÁJEM O VYSTAVENÝ TITUL - JAK DÁL ?

Dejte knihu  (knihy) do nákupního košíku a tím zahájíte nákup. Jakmile nakoupíte,o co máte zájem,přímo v nákupním

košíku se vám zobrazí možnosti přepravy a jejich cena. Tam si vyberete,co Vám vyhovuje.

K ukončení objednávky JE NUTNÉ zadat volbu platby. Pokud chcete vyzvednout knihy osobně,označte PŘEVZETÍ OSOBNĚ.

Při převzetí osobně si telefonicky nebo mailem obratem dohodněte TERMÍN.

Pokud nemáte možnost vyzvednout osobně,je nutné zadat PLATBA PŘEDEM a dokončit objednávku podle pokynů.

7. NEJDE MI ZADAT ODESLÁNÍ NA DOBÍRKU,CO MÁM DĚLAT ?

Na dobírku neposílám. Proto tuto možnost nehledejte. Dobírka vůbec není v nabídce a ani v budoucnu s ní nepočítáme. Nejsou totiž všichni zákazníci féroví a objednávky solidní.

Možnost dobírky je možno dohodnout u stálých (opakovaných) zákazníků,příplatek za bezhotovostní dobírku České pošty je  40 korun. Dohodu o dobírce lze udělat po uzavření objednávky případně emailem nebo telefonicky.


8. PROČ NEPOSÍLÁTE NA DOBÍRKU NEBO S PLATBOU PO VYZVEDNUTÍ ?

Zabalení,odeslání a vše kolem zásilek je nutno zaplatit v plné výši přepravci. U balíků tak může jít běžně i o částku 150 a více korun. Pokud si vtipálkové (a je jich stále na internetu hodně) něco objednají,nevyzvednou a v dálce se baví svým"vtipem",stojí to čas a dost peněz a nervů.

Takže shrnu - nemám ani čas,ani peníze na vyhazování a ani nervy na běhání kolem nevyzvednutých zásilek. Všem slušným zákazníkům se omlouvám-ti to jistě pochopí,ale je to realita. Žádný přepravce vám nevrátí ani korunu u zpět vrácených balíků.

9. PROČ JE NUTNÉ KAŽDÝ NÁKUP UDĚLAT FORMOU OBJEDNÁVKY?

Každá kniha je po přijetí objednávky zarezervována podle obchodních podmínek (přijde vám potvrzující mail).Objednávka je propojena se skladovým systémem,který vyloučí možnost,že zboží je omylem vyprodáno. Knihy se musí připravit nebo převézt z příručního skladu.

Kniha je poté připravena k odběru nebo k odeslání.

10. CHCI OBJEDNAT VÍCE KUSŮ OD TITULU - JE TO MOŽNÉ ?

Většina antikvárních (starších) titulů je kusová. Nové knihy mohou být skladem ve větším množství,případně se mohou dát

doobjednat. Každopádně lze zadat do objednávky více kusů - potvrzující email by upravil množství podle skutečnosti.

Dotazem na email nebo telefonicky nic nezkazíte.

11. KNIHY JSEM ZAPLATIL(A) - KDY MOHU OČEKÁVAT ZÁSILKU ?

Knihy expedujeme IHNED po připsání platby. Většina přepravců pak dokáže (až na výjimky) dodat zásilku následující den. Pokud se to nepodaří,není to už tak docela naší vinou.

12. TELEFONNÍ ČÍSLO,UVEDENÉ U ESHOPU JE DO PRODEJNY ?

Telefon,uvedený v kontaktech není určen pro objednávky ani není do prodejny (kterou neprovozujeme). Je to ze zákona nutný údaj o provozovateli eshopu. Vše spojené s nákupem najdete přímo na eshopu.

13. MÁM DOMA KNIŽNÍ POZŮSTALOST,ZBAVUJI SE KNIH,CHCI JE NABÍDNOUT - JAK NA TO ?

Info najdete na hlavní straně (PRAVIDLA VÝKUPU)

14. CHCI VÁM ODPRODAT SVOJI KNIHOVNU,POZŮSTALOST,ZÁSOBY KNIH-KOLIK MI ZA NĚ DÁTE?

Toto je zásadní dotaz! Předně,knihy nám nabízí velké množství lidí,rozhoduje tedy jen a jen nabízející,zda o ně budeme mít zájem.

Knihy je i přes mailem posílané seznamy nutno vidět.

Jsem schopen se přijet na ně podívat,klidně i do větší vzdálenosti,probrat,nabídnout a odvézt.

15. JAK POZNÁM,V JAKÉM STAVU JE NABÍZENÝ TITUL V ESHOPU?

U každého titulu je popis stavu,který se snažím dělat co nejpřesněji.

Většina knih,ač provozuji názvem antikvariát,je NOVÝCH,zánovních,skladovaných .

Termín NOVÁ,JEN SKLADOVANÁ uvádím u knih,které jsou nové,jen mohly být na pultu,nebo mají

známky mírné manipulace.

U antikvárních knih (starších,použitých) může popis obsahovat zmínky o poškození (nejčastěji vazba,popisky,věnování,

razítka,zažloutlost,volné listy,někdy i nekompletnost,poškozené obálky,chybějící obálky atd atd..).

Proto prosím velmi pečlivě čtěte popisy zboží !!!

Nemám potřebu zatajovat stavy věcí-odpovím i mailem nebo telefonem. U telefonního dotazu však nemusím mít

knihu ihned před sebou.

16. ANTIKVARIÁT JE POVINEN VYKOUPIT KNIHY - SKUTEČNÝ DOTAZ Z ČERVNA 2014 ... ?

Skutečně tyto dotazy padly. Nestalo se poprvé,takže nejde o náhodu,byť to zní jako strašná sranda.

Ne,antikvariát NEMUSÍ vykupovat nic,co nechce. Antikvariát NEMUSÍ vyplácet žádnou cenu,kromě té,kterou si dohodne

s odprodávajícím.

17. JAK VÁM MOHU VĚŘIT A POSLAT PENÍZE PŘEDEM ?

Další zásadní dotaz!

Údaje zde uvedené mně zcela identifikují. Jméno,adresa,telefon,IČO,DIČ,číslo účtu.

Jsem konkrétní osoba,žádné skryté s.r.o.,a.s.. Vše lze dohledat,dnes i na internetu,z pohodlí domova.

A co se týče prodeje-ne vše je viditelné-ale mám několik tisíc věřím že spokojených zákazníků a to nejen na eshopu,ale i na aukru (Li-be-ro)   nebo např. na Databázi knih (Li-be-ro)


18. REZERVACE TITULU (OBJEDNÁVKA)

Po zadání objednávky by vám měl dorazit automatický email z info@antikvariat-ostrava.cz . Ten je jen informační,že objednávka byla zaevidována.

Potvrzení rezervace titulu vám přijde druhým mailem-potvrzovacím. Ten obsahuje vše,co potřebujete k platbě.

Rezervace je 4 dny. Za tu dobu je myslím schopen každý zaplatit. Poté je rezervace automaticky ukončena.

Rezervace u osobního odběru - očekávám kontakt obratem (do 24 hodin) s představou kdy si pro knihy přijedete (viz JAK NAKUPOVAT a OBCHODNÍ PODMÍNKY). Pokud se nikdo neozve,považuji objednávku za NEJISTOU nebo FAKE (reálné zkušenosti) .

Veškeré informace najdete na hlavní stránce v JAK NAKUPOVAT.

19. JAK POZNÁM,ŽE MÁM ODESLÁNO NEBO ŽE MÁM OČEKÁVAT ZÁSILKU ?

Předně,jakmile odesílám,pošlu vám mailem zprávu o odeslání. Proto je nutné,aby objednávka obsahovala správný mail,který používáte a přečtete si ho.

20. OSOBNÍ ODBĚR - JAK POSTUPOVAT ?

Odběr je možný pouze přímo na adrese,uvedené u eshopu-viz KONTAKTY.

Odběr možný v rozumnou dobu 8-19 každý den. Samozřejmě nejsme stále doma,takže osobní odběr dohodněte obratem poté,co jste dostali potvrzenou objednávku. Uvítáme,když nám oznámíte kdy v nejkratší době přijdete pro rezervované zboží.

Zavolejte do 24 hodin (potvrzení objednávky a termín odběru-NUTNÉ!) a vyzvedněte MAX do 4 dnů (pak rezervace titulu automaticky skončí)

Pokud nejste z nejbližšího okolí a nejste schopni v nejbližším termínu pro zboží přijít,nezadávejte osobní odběr,ale zvolte jinou formu přepravy (s platbou předem). Osobní odběr není určen pro někoho,kdo za týden,možná za měsíc,nebo za půl roku možná pojede kolem....

Vždy před cestou pro knihu DOPORUČUJI zavolat a ověřit,zda jsme doma. Přestože se na adrese vyskytujeme stále,občas musíme odjet a to i NÁHLE A NEČEKANĚ!  Ve vlastním zájmu tedy volejte,ať nejedete zbytečně nebo nečekáte.

Od 1.3.2017 je eshop napojen na EET. Hotovostní platba na místě musí být evidována na portálu EET,proto bude doklad vystaven a vložen do systému EET až po příchodu zákazníka,což může znamenat drobné zdržení při převzetí.